lørdag 1. desember 2012

Små venninnegaver


                             
Det er tid for ny utfordring hos Papirpikenes verden , og oppgaven denne måneden er selvfølgelig julepynt/smågaver. Jeg har lagd noen smågaver som skal gis bort til 3 venninner en kveld vi skal ut og spise nå før jul. Kremmerhus med tags til (plass til en liten julehilsen bak) Også er det litt julesnop nedi :)



Jeg har laget kremmerhus av ganske store kakeservietter og hatt cellofan utenpå. Knytt sammen med et koselig rutete bånd og festet på hver sin tag. På tagen er det brukt små kakeservietter , englebilder , hyssing (hvit og brun) , snøfnugg stanset ut med martha stewart punch og påført de glitter , blonder og små "prislapper" stemplet med god jul.







Jeg gleder meg til å gi dem bort , og de som skal få dem er aldri innom bloggen min så jeg kan trygt vise dem fram her :):)

Ønsker alle sammen en kreativ og travel julemåned framover :)



5 kommentarer:

Kjersti sa...

Så nydelige kremmerhus, lekkert satt sammen med rutete bånd, tags, blonder, kakeservietter...Du er så flink til dette:)
God helg!
Klemmer fra Kjersti:)

RitaK sa...

Kjempelekre kremmerhus-gaver Mona. God helg :-)

Rita sa...

gud så flotte disse var :) Tenker mottakerne blir glade for disse :) Klem Rita

Rita sa...

gud så flotte disse var :) Tenker mottakerne blir glade for disse :) Klem Rita

nergele's puslerier sa...

Håper mottagerne var fornøyde med både det ene og det andre den kvelden...
God adventstid..håper vi ses på julebordet..