tirsdag 1. januar 2013

Conversekort


Nå er årets første utfordring på Papirpikenes verden ute , og oppgaven denne gang lyder - farge .
Fargene vi skal bruke er brunt, grått, lilla og i tillegg krem eller hvit .
Guro var på jentebursdag i romjula, og da laget jeg et slik conversekort .



Jeg har laget det på en smal papirpose og pyntet med mønsterark fra Maja design . Ellers har jeg brukt klippeark , utstansede stjerner , tekstremser fra klippeark , knapper , og hyssing. kantene er svertet med distress.






Håper mange har lyst til å være med på årets første utfordring , og jeg gleder meg til å se hva dere lager :)



6 kommentarer:

Luce sa...

Knallfint! Kult motiv og herlig lekent pyntet :o)

Synnøve sa...

Kjempekult kort du har laget, Mona!! Herlig sammensatt og nydelige detaljer:)
klem

Vibeke sa...

Så utrolig kul denne var!!:)

Jeg sitter her og skal skrive mine scrappemål for 2013 - lurer på om jeg må sette ned noen kort på den listen også jeg. Du inspirerer stort:)

Meretekj sa...

Kjempestilig kort!

Rita sa...

rå fint kort :) flott med de små tekstene :) klem Rita

Kerttu sa...

Stiiilig kort!