fredag 1. mars 2013

Gjestedesigner hos Vintage Utfordring :):)


Og det er en stor ære :):) Første gang jeg har blitt spurt om å være gjestedesigner et sted , og det ville jeg jo helt klart . Veldig moro syns jeg .
Oppgaven der var å lage noe med blomster , så jeg lagde en LO med bilde av Guro der hun skal på ball . Her har jeg boltret meg med blomster , blonder og alt annet jeg elsker å bruke på mine arbeider .














Tusen takk til jentene fra Vintage Utfording for at jeg fikk være med :)


16 kommentarer:

RitaK sa...

Vakkert bilde av flotte Guro på ball, nydelige sarte farger, og fantastisk flott pyntet layout med haugevis av detaljer :-)

nergele's puslerier sa...

Nydelig som alltid,egentlig er det rart att du ikke har blitt spurt før -for du er en ener på lo'r...
Gratulerer og kjempeartig.

God Helg..

Marianne H sa...

Så vakkert!! Masse flotte detaljer og sånn som du har fått alt til å passe sammen, helt nydelig. Klem

Kjersti sa...

Fantastisk lekkert Mona - ingen gjør dette som deg!
God helg!
Klem:)

Knerten sa...

Fantastisk nydelig, Mona, du er en mester ! Så vakkert med de duse fargene, alle blomster og perler og flotte detaljer :-)
God helg videre.
Klem
Turid

Mette sa...

Så moro at du er gjestedesigner hos Vintage utfordring:)) Det er bare en ting å si om denne LO`en; VAKKERT!!!

God helg:)

Klem Mette

Natali Yarkova sa...

Торжественная , красивая , очень стильная страничка !
Столько маленьких деталей - великолепное дополнение ко всей работе - мне очень нравятся !!

Hilde sa...

Gratulerer !!! og vel fortjent!

Denne LO'n var bare vakker!! med skikkelig *dåne*faktor!

God helg!

Scrappelise sa...

Nyyyyyydelig! Det er nesten ikke mulig å lage noe så vakkert, men du gjør det.. Som Hilde sier, her er det "dånefaktor" God helg og klem til deg!

Synnøve sa...

Wow wow wow, Mona!!! Noe såååå lekkert!!! Bare fantastisk vakkert!!! stor klem fra meg;)

Gunn`s Kort sa...

Utrolig lekkert og så mange herlige detaljer!
Klem fra Gunn

Pinklady 68 sa...

WoW!! Denne LOèn ble bare VAKKER!!!
Helt nyyydelig pyntet og satt sammen!! Rå lekker rett og slett!!

God helg! Klem Laila.

Jytte sa...

Virkelig smukt layout!! Helt vidunderlige farver og så utrolig smukt dekoreret.

Dejligt at have dig med som GD i Vintage Udfordring. Tak for det :)

Fortsat god helg.

Klem Jytte :)

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig LO.
Flott bilde av jenten din og aldeles nydelig pyntet som alltid fra deg.

Klem,Kjersti

STI sa...

Super lækkert LO som man kan blive ved med at gå på opdagelse i. Nydelige farver og tillykke med gæstedesignertitlen:)Bliver altid inspireret af at komme på besøg på din blog

Aquarell sa...

Nydelig LO, kjempeflott pyntet og utrolig fint bilde. :)