onsdag 28. august 2013

Flere bursdagstager


Jeg har fått skikkelig sansen for disse tagene , sprayet med maling og diverse "griseri" :)
Denne har jeg gitt bort i dag .....til Hilde - Stempelgal . Vi har feiret trippelbursdag hos meg i dag  (både Hilde , Rita og jeg har bursdag i  disse dager ), og dagen har bestått av masse kos , latter , fiiiine pakker , superflotte kort , god mat , nydelig kake og koselig venninneprat sammen med Mette og Hanne .
Dagen har vært perfekt !!

Tror jammen jeg skal feire litt i morgen og jeg, for det er jo da jeg har bursdagen min :):)








                               Til slutt et bilde av bursdags"jinten" . Glad jeg kjenner dere :):)



3 kommentarer:

RitaK sa...

Ja, i dag har vi hatt det kjempekoslig, så tror jammen vi gjør dette flere ganger jeg... ;-) Disse tag'ene er kjempefine, og flotte å ha på lager til diverse anledninger.

Heidi sa...

Gratulerer med dagen Mona! Tagen til Hilde ble kjempeflott! Kanskje du begynner med klin og klasj nå?

Randi Elisabeth sa...

Kjempe stilige disse kortene her :) Finnes det noen "oppskrift" noen plass?